
Moduł II zadanie 13 – „Dzień wspomnień i zadumy”
Przedszkolaki odbyły zajęcia tematyczne odnośnie zbliżającego się Dnia Wszystkich Świętych. Dzieci udały się na pobliski cmentarz oraz zapaliły znicze pamięci dla zmarłych. Zwracały uwagę na właściwe zachowanie się w miejscu zadumy i szacunek wobec zmarłych.
Moduł II zadanie 14 – „Nasza tradycja”
Przedszkolaki poznały postać Świętego Mikołaja oraz historię powstania święta Mikołajek. Wzięły udział w zabawach z okazji tego dnia. Upiekły pierniczki. Ozdobiły świąteczną choinkę. Wykonały prace plastyczno – techniczne. Spotkały się z Mikołajem, dla którego przygotowały świąteczny występ oraz od którego otrzymały drobne upominki


Moduł II zadanie 16 – „Do Hymnu…”
Przedszkolaki z Przedszkola Samorządowego we Wtelnie wykonały zadanie śpiewająco!!!
Moduł II zadanie 20 – „Znani Polacy”
Moduł I zadanie 3 – „Lubimy muzykować”
Przedszkolaki poznały postać wielkiego kompozytora Fryderyka Chopina oraz dowiedziały się co on osiągnął i w jaki sposób wyrażał to co czuje (poprzez muzykę). Słuchały również utworu Autumn Symphony – Chopina, improwizując tańcem z wstążkami to co mógł czuć artysta tworząc dany utwór. Wykonały również pracę plastyczną Chopina oraz jego „narzędzie pracy”.


Moduł II zadanie 24 – „Akcja Żonkile”
Przedszkolaki wzięły udział w akcji BohaterOn, poznały bohaterów Powstania Warszawskiego, stworzyły wspólny plakat oraz na chwilę wcieliły się w polskich bohaterów.
Moduł II zadanie 27 – „Słowiańskie laleczki”
Przedszkolaki stworzyły swoje „skarpetkowe” laleczki, wypełniły je siankiem, ziołami i trawą oraz ozdobiły według własnej inwencji twórczej!


Moduł II zadanie 29 – „Płynie Wisła, płynie…”
Przedszkolaki pracowały z mapą Polski. Poznały najdłuższą rzekę w naszym kraju, cztery miasta leżące nad rzeką Wisłą oraz to, co można tam spotkać i z czego najbardziej słyną. Stworzyły również prace plastyczno – techniczne i podejmowały próby ich opisu.
Moduł III zadanie 1 – „Kodeks dobrego zachowania”
Przedszkolaki ustaliły zasady panujące w grupach. Wspólnie omówiły również konsekwencje jego nieprzestrzegania.


Moduł III zadanie 2 – „Tydzień uprzejmości”
Przedszkolaki przez pięć dni pracowały nad uprzejmością wobec siebie nawzajem, pracowników przedszkola i swoich bliskich. Zapoznawały się z właściwym zachowaniem, przepełnionym serdecznością i chęcią niesienia bezinteresownej pomocy innym ludziom, wywołującym u nich uśmiech. Dzieci używały zwrotów grzecznościowych, w każdej sytuacji, kiedy była potrzeba. Przedszkolaki wykonały kartki z życzeniami dla chorego brata kolegi z grupy, który zmaga się z bardzo ciężką chorobą. Przygotowywały niespodzianki dla solenizantów i celebrowały ich urodziny. Pracowały nad serdecznością i pomocą podczas wspólnych zabaw oraz zadań. Pomagały w przedszkolu swoim paniom oraz rodzicom i rodzeństwu w domach. Najważniejsze, że ustaliły wspólnie, iż uprzejmość powinna być codziennością, a nie tylko „tygodniem uprzejmości”.
Moduł III zadanie 3 – „Siła bajek”
Przedszkolaki zorganizowały Dzień Głośnego Czytania, zaproszono chętnych rodziców, którzy przeczytają im jakąś baśń. Wszyscy wybrali się na świeże powietrze, „Calineczka” została przedstawiona w piękny sposób, z podziałem na role, ze zmianą głosów i dotykającymi przedszkolaków emocjami bohaterów. Rodzice podjęli także próbę oceny poszczególnych bohaterów z dziećmi oraz przeprowadzili kilka zabaw ruchowo – naśladowczych, nawiązujących do historii „Calineczki„.
