| Godz. | AKTYWNOŚĆ | CHARAKTERYSTYKA AKTYWNOŚCI |
| 6.00-8.00 | | schodzenie się dzieci; zabawy służące realizacji pomysłów dzieci, w tym zabawy przy stolikach, zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy konstrukcyjne na dywanie, rozmowy podczas obserwacji |
| 8.00-8.15 | | zabawy integracyjne, w ty: zabawy ze śpiewem, zabawy kołowe, zabawy paluszkowe oraz wszelkie zabawy rozwijające aktywność ruchową (ćwiczenia gimnastyczne, zabawy ruchowe) |
| 8.15-8.30 | | czynności higieniczne w łazience, przygotowanie do pierwszego śniadania |
| 8.30-9.00 | | pierwsze śniadanie |
| 9.00-10.00 | | realizacja zadań edukacyjnych obejmująca aktywność językową, społeczną, matematyczną, przyrodniczą, plastyczną, techniczną, teatralną |
| 10.00-10.30 | | zabawy dowolne w wybranych kącikach zainteresowań, oraz zabawy swobodne przy stolikach; praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych |
| 10.30-11.00 | | czynności higieniczne w łazience; przygotowanie do drugiego śniadania; drugie śniadanie |
| 11.00-11.45 | | czynności samoobsługowe w szatni; przygotowanie do wyjścia na świeże powietrze; pobyt w ogrodzie przedszkolnym, zabawy na placu zabaw, na boisku; spacery w najbliższej okolicy |
| 11.45-12.00 | | powrót z dworu; czynności samoobsługowe w szatni i zabiegi higieniczne w łazience |
| 12.00-12.30 | | obiad |
| 12.30-13.00 | | odpoczynek poobiedni, relaksacje przy muzyce, bajkoterapia, masażyki |
| 13.00-14.00 | | zabawy: dydaktyczne, tematyczne, badawcze, konstrukcyjne, ruchowe, swobodne, w wybranych kącikach zainteresowań lub dowolne przy stolikach |
| 14.00-14.30 | | przygotowanie do podwieczorku, podwieczorek |
| 14.30-17.00 | | zabawy dowolne w sali |
